Pages

Saturday, 5 May 2012

Celebrate bday nabila & coleyya.....tp syg mimah xde male....huhuhu




Pd petg yg suram...aku nk tulih blog jap sal male....sori ye korang kalo ayt agk skema n ada loghat klate....hehehe

 Marin aku, nang, nabila & colleyya p mid veli sambut bday diaorg b’2 yg dh lph bbrp hr...syok kot klo ingt kitaorg m’jeljah dr mid ke putra gara2 nk beli tiket bas aku & nang...korg tau la klo kitaorg b’satu,mcm2 hal timbul.....
Aku msh ingt lg kata2 colleya tyme suh kil ambilkn kek...korg tau apa jd???
Colleyy : akak,tlg ambikkn kek ckit....
Kil pn ambik kek kat colleya n tibe2 kek 2 jth n kil tetp mau bg kek 2 kat dia....korg tau x apa colleyya ckp???
“sampai ati akak bg kek tu kat sy”...yg x thnnye mk dia yg sgt slmba n x b’slh 2 ckp g2...cumil sgt...yg si kil lak tetp mau bg kek....last2 dia pn xmau ckp byk n wt gege kat piza hut...dia pn bg la kek len....
Aku & nang yg jd penonton dr td x henti2 gelak sapa merh mk kitaorng yg agak cun(agk perase gak bena).......hahahaha




Pas2 lph maye n jale2 kat mid,kami pn b’kjar ke putra....sapa je kat sna aku pn terus p beli tkt bas perdana...mamat yg jual tkt 2lak nk jual minyak...aku pn saje wt2 lyn tp dlm ati aku ckp “gedik,pantg tgk pue dahi licin”...yg aku grmnya diaorg blh perli aku suh beli bas je seng....mentg2 la aku beli byk tkt...agk2 ar nk perli org...aku sepak br tau diaorg 2 tp aku tetp kontrol cun...maklum la dh mgrib tyme 2....jd bdk bek la meta....hehehe.
Then,ktaorg pn nk blk kul 8 mlm....
B’laku lg hal yg lwk....kitaorg p kejar komuter cam watson nyambek lari...pecut ntah bpe km/j tp yg pasti ktaorg dpt masuk coach wanita....tuhan saje tau betapa pentnye b’lari cam2.....tp bila sapa kl sentral...xnk lak trn...hehehe...
Lps 2 lak kitaorg kejar lrt...nsb bek aku n nang x t’sepit kat pin2....hehehe
 K la korang,dh ckup rasenye aku m’bebel pd ptg yg indah nie...hehehe
Jmpe lg nti...take care....:)





No comments:

Post a Comment