Pages

Saturday 5 May 2012

Semusim Bersama…Seabad Terasa…. Luv U All…




korang mesti pnh lalui saat plg indah kan???
aku pn cam korang gak….saat plg indah dalam hidup aku adlh tyme aku degree…
tyme 2 xyah la ckp…mcm2 hal n perkara berlaku dalam hidup aku….
aku ada 8 org geng t’masuklh aku….7 lg adalah kin,lina,nang,tyah,sue,tkah & fea….:)
bersama korang sepjg 3 thn kat um adlh saat yg x dpt aku lupakn seumo hidupku….huhuhu
kitaorg 1 kos n satu jbtn….kitaorg ambik kos usuluddin,major sejarah & tamadun islam….
aku xth nk mula cite dr mn….xpe la…apa pn aku terjemahkn apa yg b’laku dlm bentuk pic je la…hehehe                                                                   
     

                                                                    

 

                                           
                                                                                                         

 







                                      


No comments:

Post a Comment